cecilialea

Alla inlägg under maj 2014

Av cecilia - 11 maj 2014 20:05

Hej! 

Min gamla blogg började dampa , så fick skaffa ny.
Men jag heter Cecilia kallas för Lea eller Cissi välj du! Jag är 14 år gammal och bor i en liten stad som heter karlskoga.
Min blogg kommer handla om mitt liv , träning och mode. Hoppas du gillar den!:D
Ibland kommer jag skriva på engelska och ibland inte , det blir lite roligare tycker jag!:)

I helgen:
Men i allafal helgen har varit både bra och dålig. Vi kan bara med det bra , tjejkväll blev det med tjejerna och det var grymt kul som vanligt!;)
Det dåliga var att jag har styrke tränat hela helgen och har fått muskelvärk och har haft ont i huvudet:(

Just nu:
Jag är också besviken och ledsen , jag har förlorat en person och det känns hemsk! Det var nog avendsjuka.
Men hoppas det löser sig någon gång! 
Annars...håller vi på att kolla på resor , med vi menar jag syrran , mammi , jag och kanske någre andra!;) Vet inte om vi ska åka högre upp i svergie , typ till Östersund eller utomlands.Får se vad som händer!

Till veckan:
Ska vi springa 8 km ..usch! Aja bara att kämpa på!:)
Annars blir det skola och träning , men allt kan hända!

Nu ska jag pysla om mig lite med ansiktsmask ..så ha en bra kväll alla!:D
Hoppas ni gillar min blogg och börjar följa den!:)
//Lea
            It`s me.
 
   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej♥
Jag är Cecilia, men du kan kalla mig för Lea eller Cissi välj du!Är 14 år och bor i en liten stad som heter karlskoga. Min blogg handlar om mitt liv t.ex träning, mode, vänner m.m
Hoppas du gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards