cecilialea

Direktlänk till inlägg 18 juni 2014

Sommar♡

Av cecilia - 18 juni 2014 22:27

Det är sommar och allt är i topp!:D
Haft myskvällar med tjejerna, solat,badat ,tränat..mycket och grillat.
Den här sommaren kommer nog va bättre en alla sommrar , men hoppas man hinner med allt man ska göra. 
Idag var jag med Matilda och hade tjejmys , åt massor av frukt och pratade hur länge som helst , inte dumt att prata med någon om allt!;) 

Det är snart midsommar och allt är fixat till dess, blir lite fest med familjen och lekar;) Har beställt en underbar playsuit , kommer från DM-Retro och om ni letar efter något till sommaren ..checka in hemsidan på www.DM-Retro.se
eller åk till Stockholm eller Malmö och besök deras butiker. Så fina kläder där!
(Bild på Playsuiten är med i inlägget)

I sommar blir det Liseberg och någon mer resa..men vet inte vart än?;) Haha har tänkt mig att åka Helix på Liseberg..får se om jag vågar , men de ska jag nog!;)

Jag fick faktiskt ett kort med Oscar Zia på Karlskoga Festen..så snygg är han!:D Och jag och några kompisar är med på hans instagram..haha stod längst fram:D
I sommar vill jag verkligen att de händer något rikigt roligt, men får väll se och vänta antar jag.
Kolllade på filmen "The host" igår så bra var den!! Haha lite efter där, men har inte haft tid att kolla på film;)

Godnatt folket!:D
//Lea
 
 
 
 
Hittade inte en bild på hela playsuiten.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia - 7 augusti 2014 14:53

Heeej!:D Det var ett tag sen jag bloggade men har haft mkt att göra under sommaren!  Just nu är jag sjuk men så farligt är det inte. Har kollat på massor av filmer t.ex. Divergent , Varm bodies och typ alla avsnitt av Teen wolf , så har haft det my...

Av cecilia - 23 juli 2014 22:18

Hej alla!:D Det var ett tag sen.Hänt mycket dom senaste dagarna t.ex. varit med kompisar åkt bort lite och tränat väldigt mycket.Den här veckan kommer det hända massor.Imorgon- Åker jag till Sunne och sover på hotel.Fredag- Kommer jag hem på dagen oc...

PIP

Av cecilia - 6 juli 2014 23:12

PIP var helt underbart , hade så sjukt roligt hela natten/dagen!:D Träffade underbara människor och Nause var helt otroliga! Ska nog gå nästa år med. Kunde inte blogga igår eller dagen före , för när jag kom hem var klockan 03:00 ungefär och somna ty...

Av cecilia - 3 juli 2014 22:34


I morgon blir det PIP med Elin , Amanda och Hanna. Ska bli så roligt att åka ditt, vet inte vad jag ska ha på mig..men blir väll säkert något snyggt!;) Ska börja morgonen med att springa 6 km och sen börja fixa mig smått. På lördag ska jag måla..haha...

Av cecilia - 2 juli 2014 22:54

På morgonen tog jag en springtur som jag trodde att jag skulle göra, efter det gick jag hem till Hanna och sen hem till mig. Efter det åkte vi upp i utterbäck och tog massor av foton ..superfina måste jag säga!:DNu på kvällen var vi på bio "För eller...

Presentation


Hej♥
Jag är Cecilia, men du kan kalla mig för Lea eller Cissi välj du!Är 14 år och bor i en liten stad som heter karlskoga. Min blogg handlar om mitt liv t.ex träning, mode, vänner m.m
Hoppas du gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards