cecilialea

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2014

Sommaren 2014

Av cecilia - 7 augusti 2014 14:53

Heeej!:D Det var ett tag sen jag bloggade men har haft mkt att göra under sommaren! 

Just nu är jag sjuk men så farligt är det inte. Har kollat på massor av filmer t.ex Divergent , Varm bodies och typ alla avsnitt av Teen wolf , så har haft det mysigt ändå!:) 

Det är 13 dagar kvar av sommarlovet! Dags för skola snart då.. Men när jag mår bätttre ska jag göra det sista med träningen , har tränat hela sommaren:D Känns såå bra! 
Innan skolan börjar ska jag och Hanna åka o shoppa i örebro. Behöver nya kläder för alla mina kläder är för stora:3
På onsdag blir det kryssning en dag, kommer bli super mysigt!

Nu ska jag nog kolla på en film och försöka sova lite , men ha det bra alla!:D
//Lea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia - 23 juli 2014 22:18

Hej alla!:D Det var ett tag sen.Hänt mycket dom senaste dagarna t.ex. varit med kompisar åkt bort lite och tränat väldigt mycket.Den här veckan kommer det hända massor.Imorgon- Åker jag till Sunne och sover på hotel.Fredag- Kommer jag hem på dagen oc...

PIP

Av cecilia - 6 juli 2014 23:12

PIP var helt underbart , hade så sjukt roligt hela natten/dagen!:D Träffade underbara människor och Nause var helt otroliga! Ska nog gå nästa år med. Kunde inte blogga igår eller dagen före , för när jag kom hem var klockan 03:00 ungefär och somna ty...

Av cecilia - 3 juli 2014 22:34


I morgon blir det PIP med Elin , Amanda och Hanna. Ska bli så roligt att åka ditt, vet inte vad jag ska ha på mig..men blir väll säkert något snyggt!;) Ska börja morgonen med att springa 6 km och sen börja fixa mig smått. På lördag ska jag måla..haha...

Av cecilia - 2 juli 2014 22:54

På morgonen tog jag en springtur som jag trodde att jag skulle göra, efter det gick jag hem till Hanna och sen hem till mig. Efter det åkte vi upp i utterbäck och tog massor av foton ..superfina måste jag säga!:DNu på kvällen var vi på bio "För eller...

Av cecilia - 2 juli 2014 00:27

Jag startade måndagen med en lång springtur runt hela utterbäck nästan, sen var jag barnvakt för kusinerna typ hela kvällen. Idag startade jag också  med en springtur och jag fattar inte att det kan vara så underbart att springa..men har annat att pr...

Presentation


Hej♥
Jag är Cecilia, men du kan kalla mig för Lea eller Cissi välj du!Är 14 år och bor i en liten stad som heter karlskoga. Min blogg handlar om mitt liv t.ex träning, mode, vänner m.m
Hoppas du gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards