cecilialea

Alla inlägg under juni 2014

Av cecilia - 28 juni 2014 16:10

Igår fyllde min syster 16 år!:D Vart fest och myss. Men på kvällen ville hon ha fest för bara hennes kompisar så mammi och jag åkte på en roadtrip , haha var amazing!:D Åkte nog runt i hela värmland hehe!
Var på Marieberg i torsdags och köpte lite grejer till garderoben.
Träningen denna vecka har varit hård , men så rolig på samma gång! Har börjat med mer mage och då är det övningar som plankan , bencykling (både för ben,rumpa och mage) och m.m men varje gång jag gör dom här övningrna blir det bara lättare och lättare så..måste hitta nya svårare  övningar snart!;)

Så dåligt väder är det i lilla karlskoga:( Bara regn, så har inte kunnat hittta på så mkt men snart måste solen komma tycker jag. Ska snart dyka i svartälven och som det låter på namnet är det mörk , så man ser inte så mkt:S Men en upplevelse som jag vill vara med om snart!

Jag vill till Bråvalla för Imagine Dragons är där:( Tycker om dom så mkt! Men hoppas dom kanske har någon konsert i Stockholm eller nåt någon gång. 
Hittade en coola där det stod Cecilia på igår, har aldrig sätt de!;)
Men nu ska jag ut och springa i spörenget..;S
Have a good night!:D
///Lea
 
 
 
 
                                                            

Av cecilia - 24 juni 2014 19:08

Idag vaknade jag vid 8 och var faktiskt jätte pig så jag tog en springtur och sedan solade jag. Dom två dagarna som har gått  har jag tränat TRX , sprungit, styrketränat, solat ,badat och varit social med vännerna:D
I morgon kommer jag nog träffa Hanna , eftersom hon kommer hem från Italien i morgon och vi har en del att prataom;)

Annars är jag ganska förvirrad på vad jag vill..har haft en del att tänka på och jag hoppas bara jag inte kommer fram till något dåligt beslut!:S Jag tänker helt enkelt för mycket..inte bra. Nu har jag också kollat klart på alla avsnitt på Beauty and the beast..så bra , men nu måste jag vänta tills nästa gång det kommer!:( idag blev det inte så mkt att skriva om men bloggar snart igen.
Ha en bra kväll alla!:D
///Lea
 
 

Av cecilia - 21 juni 2014 11:16

                                                                    MIDSOMMAR
Igår var det midsommar och det var så kul!!:D Vi tävlade i femkamp, grillade och hade rikigt mysigt!
Jag vet att jag inte la upp några bilder igår på kvällen men det vart så sent och ja hade mysigt när jag kom hem också..så kunde inte blogga just då. Men nu är bilderna med på bloggen och jag hoppas det inte gör något att jag inte bloggade igår.

 Ska nog ut och springa i kväll..kanske 7 km ? Det bästa är att de inte gör ont i foten längre.
Haha testade yoggi med blåbär till frukost idag..så gott! Fast nu är jag blå i hela munnen:S
Det har gått 1 vecka och två dagar av sommarlovet och har inte rest något än..men tror att det blir Liseberg och åka någon annan stans.
Nu ska jag nog sola lite och sen iväg och fixa naglarna.
Men ha en bra dag alla!:D
///Kramar från mig
                                                                                                                 

Av cecilia - 20 juni 2014 00:37

Idag var de träning kl 08:00 med bästa! Vi körde lite springning och intervaller, men jag stukade typ foten..haha hur lyckas jag;) Men nu är foten mycket bättre och är redo att köra igen imorgon!
Imorgon är det midsommar!!:D Det betyder efter springturen ska man fixa sig och göra sig redo för familje-festen, kommer bli så kul!:D 
Min playsuit kom idag, så fin var den och det bästa var att den passade..man vet ju aldrig när man beställer kläder på nättet om kläderna passar. Kunde inte ta någon bild på den idag för hade inte tid, men imorgon blir det både foto på den och mig;) Så kolla bloggen imorgon kväll igen.


Var nyss i Kristinehamn och hade mysigt , men påvägen hem höll jag på att somna..så är ganska trött nu.

Och tack för alla era frågor och era åsikter igår;)
Har inte så mycket att säga mer..men sovgott allt folk!:D
///Lea
 
                                      
                  

Av cecilia - 18 juni 2014 22:51

                                                             Inspiration of summer
                  
 



                    
   
                   
                       
//Lea
   

Av cecilia - 18 juni 2014 22:27

Det är sommar och allt är i topp!:D
Haft myskvällar med tjejerna, solat,badat ,tränat..mycket och grillat.
Den här sommaren kommer nog va bättre en alla sommrar , men hoppas man hinner med allt man ska göra. 
Idag var jag med Matilda och hade tjejmys , åt massor av frukt och pratade hur länge som helst , inte dumt att prata med någon om allt!;) 

Det är snart midsommar och allt är fixat till dess, blir lite fest med familjen och lekar;) Har beställt en underbar playsuit , kommer från DM-Retro och om ni letar efter något till sommaren ..checka in hemsidan på www.DM-Retro.se
eller åk till Stockholm eller Malmö och besök deras butiker. Så fina kläder där!
(Bild på Playsuiten är med i inlägget)

I sommar blir det Liseberg och någon mer resa..men vet inte vart än?;) Haha har tänkt mig att åka Helix på Liseberg..får se om jag vågar , men de ska jag nog!;)

Jag fick faktiskt ett kort med Oscar Zia på Karlskoga Festen..så snygg är han!:D Och jag och några kompisar är med på hans instagram..haha stod längst fram:D
I sommar vill jag verkligen att de händer något rikigt roligt, men får väll se och vänta antar jag.
Kolllade på filmen "The host" igår så bra var den!! Haha lite efter där, men har inte haft tid att kolla på film;)

Godnatt folket!:D
//Lea
 
 
 
 
Hittade inte en bild på hela playsuiten.

Presentation


Hej♥
Jag är Cecilia, men du kan kalla mig för Lea eller Cissi välj du!Är 14 år och bor i en liten stad som heter karlskoga. Min blogg handlar om mitt liv t.ex träning, mode, vänner m.m
Hoppas du gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards